TRANSPORT ESCOLAR CURS 22-23

Ja podeu demanar el servei de transport escolar.  Fins al dia 21 de juny de 2022, a les 14 hores, s’obre el termini ordinari per sol·licitar els serveis de menjador i/o transport escolar, per al curs 2022-2023. Recordeu que aquest tràmit també és obligatori per a l’alumnat que actualment està fent ús del servei i no només per a les noves altes. El tràmit serà telemàtic per a tothom. Recordeu també que els centres d’educació secundària no disposen de servei de menjador L’enllaç per accedir a al sol·licitud del transport és el següent:

TRANSPORT

En AQUEST ENLLAÇ trobareu una guia de preguntes freqüents dels serveis. Des de l’Àrea d’Ensenyament del Consell Comarcal del Baix Empordà s’envia un SMS informatiu a les famílies que actualment estan donades d’alta a aquests serveis i disposen de telèfon mòbil. Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la pàgina web del CONSELL COMARCAL