Primeres classes Online

Benvolgudes famílies,

La setmana passada ja vam començar amb les primeres classes Online per els grups confinats on la participació de l’alumnat va ser del 85% aproximadament.

No va ser fins la setmana del 26 d’octubre que vam tenir un grup confinat. Al ser el primer grup que treballava des de casa vam posar a prova tota l’organització que teníem planificada en cas de confinament. La coordinadora havia preparat uns horaris de connexió amb l’alumnat on primer de tot parlaven amb la tutora per acordar bé els horaris i les indicacions a seguir per poder dur a terme una bona gestió de la videotrucada. La tutora també ha sigut qui ha anat controlant durant la setmana l’estat de salut i emocional de tots els nois i noies.

Durant la setmana cada docent ha realitzat una hora de connexió amb els i les alumnes per repassar les tasques que prèviament havíem penjat al Google Classroom i aprofitar també per repassar els continguts que es treballaven aquesta setmana.

L’horari ha sigut, majoritàriament, entre les 8:55 i les 12:40 tret d’alguna matèria que s’ha connectat fins les 13:35.

Fem una valoració positiva de les connexions virtuals d’aquesta setmana tot i que caldrà insistir en entregar les tasques encomanades. Avui l’alumnat confinat ja torna a ser a l’institut i ahir un altre grup es va estrenar amb les classes virtuals.

En cas d’un nou confinament seguirem amb el pla previst però esperem no haver de repetir gaires vegades aquesta situació i que els nois i noies del nostre institut tinguin molta salut!