PREPARADES PER SANT JORDI 2023

Arriba Sant Jordi i des de l’Institut La Sureda ho celebrarem el divendres 21 d’abril amb un munt d’activitats! Com cada any aprofitarem aquesta diada per fer el lliurament de premis dels diferents concursos artístics i literaris. També farem el nostre particular intercanvi de libres i les parades de punts de llibres, jocs lingüístics, talents i clauers commemoratius.

Els premis consisteixen en vals per material escolar i de dibuix, diplomes, obsequis i roses. Volem agrair la col·laboració de la Paperia- copisteria Palé de Palafrugell i la llibreria Nollegiu-Mediterrània. També al professorat en pràctiques del Màster de Formació que col·labora en les activitats.

CONCURSOS i PREMIS

• Microrelats en català.
  • Poesia en castellà.
  • Poesia “blackout”, microrelats i cal·ligrames en anglès.
  • Premi al millor “passaport lector”
  • Premis de la “Lliga de debat”
  • Premis a les millors tires còmiques de Garfield (amb vals regal per gastar en material de plàstica)
  • Premi del 2n Concurs de Dibuix ràpid al natural de 1ESO.
  • Premi a la millor corranda.
  • Premi del concurs de fotografia matemàtica. Els finalistes participaran a l’entrega de premis que es farà el matí de divendres 12 de maig al Museu del Suro de Palafrugell.
  • Premi de les Proves Cangur

ACTIVITATS

• Xerrada de Marta Bellvehí al Museu del Suro de Palafrugell als alumnes de 2n d’ESO
  • Paradetes al pati de l’institut: First Dates de Llibres, clauers i punts de llibre de tela, scrambled sentences in English, photocall, talents i jocs lingüístics.