PREMIS DEL II CONCURS D’ENIGMES DE LA SETMANA DE LA CIÈNCIA

Ahir es va fer l’entrega de premis als guanyadors i guanyadores  del Conscurs d’Enigmes d’aquest any.

A 1r d’ESO, l’Unai Segura de 1ESO C i Gerard Vilanova de 1ESO A van encertar cinc enigmes i, desprès d’un sorteig realitzat online que podeu consultar AQUÍ en Gerard Vilanova va ser  el guanyador del primer premi i l’Unai Segura del segon premi. Es va decidir concedir un accèssit a tot l’alumnat de primer d’ESO que havia encertat quatre enigmes: Àlex Kovats-Kore de 1ESO A, Laia Alsina 1ESO B, la Clàudia Alsina de 1ESO C i l’Emma Martínez de 1ESO D.

A 2n d’ESO, la Laia Pi de 2ESO C és la guanyadora del primer premi amb cinc enigmes encertats; en Pol Muñoz de 2ESO A és el segon classificat amb gairebé cinc enigmes encertats, amb un petit error al segon enigma. Es va decidir concedir un accèssit a tot l’alumnat de segon d’ESO que havia encertat quatre enigmes: la Júlia Silvestre de 2ESO B, en Roger Coll de 2ESO C i l’Alexandra Gou de 2ESO C.

El tribunal es va reunir dimecres passat, dia 24 de novembre. Estava format per les professores:  Meritxell Cruañas, Montse Dalmau i Irene Rodríguez .

Gràcies a tots i totes per participar i en especial a Cossetània Edicions i Roca Editorial pels llibres, a Hortícola Marissa per la cistella de fruites i verdures i a Museu del Ferrocarril de Catalunya per les entrades. Sense vosaltres aquest concurs no hagués estat possible!