Preinscripcions pel curs 2020-21

Des del Departament d’Educació ens informen que ja tenim el calendari per a la preinscripció escolar per a infantil, primària i secundària per el curs escolar 2020-2021.
El període de presentació de les sol·licituds de preinscripció seran a partir del proper dia 13 i fins el dia 22 de maig. Serà de forma telemàtica a través del portal preinscripció.gencat.cat i s’haurà d’omplir un formulari i enviar la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
En el cas de les persones que no disposin del mitjans necessaris per realitzar la preinscripció de forma telemàtica, ateses les actuals circumstàncies extraordinàries que s’han vist afectades per la crisi sanitària del coronavirus, es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia, entre el dia 19 i 22 de maig. La cita prèvia es podrà demanar a les webs de cada centre i del Departament d’Educació. En el nostre cas com que no disposem encara de l’espai del centre pròximament concretarem on seran les preinscripcions presencials amb cita prèvia.
El termini per poder realitzar la matrícula està previst que sigui entre el 13 i 17 de juliol.