Inici Curs 2021/22

El proper 13 de setembre de 2021 iniciem les classes del curs 2021/22.

L’horari del primer dia serà de 8h a 13h i el transport escolar recollirà a l’alumnat a les 13h.

El primer dia de curs es faran activitats de tutoria i de presentació de la matèria, és important que l’alumnat porti material per escriure. Aquest mateix dia s’entregarà a l’alumnat el material inclòs en el pagament de la matrícula.

El dia 10 de setembre enviarem un correu a les famílies de 1r d’ESO informant-les del grup tutoria al que anirà el seu fill/a per tal d’agilitzar la configuració dels grups bombolla.

Recordeu que seguim amb totes les mesures de seguretat derivades del COVID i ben aviat us penjarem el pla d’organització del centre.

Us esperem!