CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Primer concurs intercentres

Aquest any, per primer cop, engeguem un concurs de fotografia matemàtica de manera conjunta amb l’Institut Baix Empordà i l’Institut Frederic Martí Carreras. Aquest últim ha estat  pioner en aquest concurs que porta ja 18 edicions.
Les matemàtiques són a tot arreu i, tot i que a vegades costa adonar-se’n, si ens hi fixem bé, serem capaços de trobar-les en els objectes o activitats més quotidianes. Amb aquest concurs, volem que el nostre alumnat desperti la seva faceta més creativa i miri el món amb una mirada matemàtica per aconseguir una fotografia ben original.
A més d’estar obert a l’alumnat, en el concurs també hi podeu participar les famílies, professorat i membres del PAS del nostre centre. Us animem a obrir bé els ulls i capturar en una imatge les matemàtiques que ens envolten!

Podeu consultar les bases del concurs i les instruccions per participar-hi als enllaços que teniu a continuació. Teniu temps per enviar les vostres fotografies fins el divendres 4 de març.

INSTRUCCIONS