ANEM TANCANT ACTIVITATS I ENS PREPAREM PER LES NOVES

Aquest mes d’abril hem anat tancat projectes i activitats als diferents cursos. A banda dels premis de Sant Jordi dels àmbits lingüístic i artístic, l’àmbit científic també va tancant projectes. Els finalistes del Tour de Mates van participar a la Jornada Matemàtica de Banyoles. L’alumnat de 2n d’ESO va fer una visita a Girona medieval  i aviat l’alumnat de primer d’ESO participarà d’una sortida del Projecte Bosc.

Mentrestant anem cosint els últims detalls del projecte del tercer trimestre i des de l’àmbit d’Educació Física es prepara la Diada de l’Esport que celebrarem el 30 de maig.