DIA DE L’ESPORT

Aquesta setmana hem celebrat el DIA DE L’ESPORT. Durant tot el matí de dimarts els diferents grups s’han dividit en equips i han participat en diferents modalitats esportives: bàsquet, futbol i handbol. Els equips guanyadors de cada modalitat de cada nivell d’ESO ha jugat la final contra l’equip de professorat. També hi hagut espai per la dansa i per la música. Un grup d’alumnes ha estat animant durant tot el matí amb instruments de percussió.

D’altra banda i durant tota la jornada l’alumnat de 3ESO ha portat un bar amb entrepans, enfilalls de fruita, aigua i begudes isotòniques. Els guanys del bar estan destinats al viatge de fi de cicle de 4rt d’ESO.