Carnestoltes 2019

L’1 de març es va celebrar el Carnestoltes a l’institut. Els alumnes d’ESO, batxillerat i cicles, així com una bona part del professorat van lluir les seves disfresses de personatges de sèries de televisió pels carrers de Calella. La rua va ser amenitzada per una batucada realitzada pels mateixos alumnes i dirigida pel professor de música Enrique Sánchez. A més a més, Ràdio Calella Televisió en va fer un seguiment i n’ha fet un vídeo que podeu visualitzar clicant aquí.

En finalitzar la rua, es va celebrar una xocolatada organitzada pels alumnes de cicles i un concurs de talents.