Programa TEI (Tutoria entre Iguals)

Enguany és el primer any que posem en marxa el programa TEI (Tutoria Entre Iguals) a l’institut Bisbe Sivilla. A més som el primer centre que implementarà aquest projecte a Calella.
Aquest projecte consisteix en què alumnat de 3r d’ESO faci de tutor d’alumnat de 1r d’ESO. Aquest programa és totalment voluntari i té com a objectiu fomentar una convivència positiva basada en la solidaritat, l’empatia i el respecte mutu a fi de prevenir situacions d’assetjament escolar. Cal destacar que darrera de l’aplicació d’aquest programa al centre hi ha un equip de 35 professors implicats. També cal fer especial menció que enguany comptem amb un 90% de l’alumnat de 3r d’ESO que s’ha presentat voluntari per fer de tutor, la qual cosa és tot un èxit, tenint en compte que és el primer any que posem en marxa aquesta activitat.
El passat divendres 5 d’octubre vam celebrar la cerimònia d’entrega de diplomes de nomentament TEI a la sala polivalent de la Fàbrica Llobet. En aquest acte vam comptar amb la presència de l’alcaldessa de Calella (Montserrat Candini), de la regidora d’ensenyament del municipi (Núria Parella) i de la inspectora d’educació de la zona (Elvira Borrell). A més també van assistir-hi la directora de l’institut (Eva Sánchez) i la coordinadora pedagògica i del programa TEI a l’institut (Elena Coll). A aquest esdeveniment també van anar-hi alguns pares dels alumnes i evidentment els alumnes de 1r i 3r d’ESO i els seus respectius tutors.