Gimcana forestal de l’alumnat de 1r d’ESO amb els agents rurals
20/05/18L’alumnat de 1r d’ESO ha participat en una activitat realitzada pels cos d’Agents Rurals. Dos representants del cos es van encarregar de les dues sessions en què es dividia el taller. La primera part ha consistit en una exposició teòrica en la qual s’han explicat alguns aspectes de la prevenció i el control dels incendis.… Llegeix més»


Comentaris recents