Caminada a Constantí de 2n d’ESO

Els dies 18 i 26 d’abril, l’alumnat de 2n d’ESO va fer una caminada de 12 km cap a Constantí on va realitzar diferents activitats.

En primer lloc, es van dirigir a la zona on es troba la XVPCA (Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica) on els esperava un responsable que els va oferir una explicació sobre l’estructura i el funcionament d’aquest servei. Després van visitar la vila romana de Centcelles, una antiga vila rural amb diferents construccions del segle IV, entre les quals destaca l’àrea termal i un mausoleu amb una cúpula que conté un impressionant mosaic. En aquest espai els alumnes van poder veure un vídeo explicatiu del conjunt arquitectònic de Tarraco.

Abans de finalitzar l’excursió van aprofitar per dur a terme tasques de neteja i manteniment de la zona propera al riu Francolí.