Viatge de fi de curs de 4t d’ESO
L’alumnat de 4t ha finalizrt el seu viatge de fi de curs al País Basc. El primer dia va arribar a Vitoria Gasteiz on van gaudir d’un primer dia visitant la ciutat amb una visita panoràmica de la part nova i una visita guiada per… Llegeix més»

