Els productes químics a les nostres vides

El passat 27 d’abril l’alumnat del Batxillerat Científic va fer l’activitat “Els productes químics i les nostres vides” durant la qual ha visitat el parc de bombers del Parc químic de Seguretat i l’empresa Carburos Metálicos per conèixer la importància dels productes químics en la dia a dia de les persones.  Abans de la visita al parc de bombers, els alumnes han pogut comentar el paper i les percepcions dels productes químics, naturals i manufacturats, i experimentar una reacció de neutralització.

La visita s’emmarca en el projecte APQUA (Aprenentatge dels Productes Químics, els seus Usos i Aplicacions) de la Universitat Rovira i Virgili que té entre els seus objectius “desenvolupar una major consciència i comprensió pública sobre els productes químics i la seva relació amb les nostres vides”.

La segona part de l’activitat ha servit per conèixer les instal·lacions i el funcionament de l’empresa Carburos Metálicos que a partir de l’aire n’extreu nitrogen, oxigen i argó a la seva planta del Morell.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *