Portes Obertes

Alumnat nou 1r ESO

En aquest enllaç trobareu un document informatiu sobre les principals característiques i diferents aspectes del funcionament de l’Institut El Morell.

I en aquest altre enllaç, un breu video de presentació de les instal·lacions i dels projectes que es realitzen al centre.

Llistat de llibres de 1r ESO Curs 2021/2022

Llistat de sol·licituds de Batxillerat amb el barem definitiu a 18/06/2021

Llistat d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera opció Curs 2021-2022

Oferta places Batxillerat curs 2021-2022

Llistat amb el barem definitiu ESO Curs 2021-2022

Calendari de preinscripció Curs 2021-2022
Qüestionari d’actualització de dades de famílies i alumnes

Jornades esportives al Pavelló del Morell

Com cada any en finalitzar el curs, la tercera setmana de juny es van celebrar les jornades esportives que es van dur a terme al recinte del Pavelló Municipal d’Esports El Morell. Volem renovar l’agraïment a l’Ajuntament del Morell per haver-nos cedit l’espai i per… Llegeix més»

Presentació a l’Escola Ventura Gassol

El passat dia 10 de juny sis alumnes de 1r d’ESO van visitar l’Escola Ventura Gassol per compartir amb l’alumnat de 6è la seva experiència durant aquest primer any d’estada a l’Institut El Morell. L’activitat ha permès de presentar les principals característiques de l’institut a… Llegeix més»

Taller del grup de teatre

El grup de teatre de l’institut, tot i no poder preparar la tradicional obra que cada curs ofereix, ha realitzat un taller en el marc del projecte POEFA (Projecte amb Oportunitat d’Èxit a Favor de l’Alumnat) per millorar les habilitats artístiques dels integrants del grup.… Llegeix més»

El Morell moves the date!

Imagineu esgotar el vostre salari mensual a meitat de mes i haver de viure l’altra meitat tirant d’estalvis o de deute. Amb aquest símil s’entén molt bé la data del deute ecològic, ja que és el dia en què hem esgotat tots els recursos que… Llegeix més»

Inauguració del nou mural al gimnàs

L’alumnat de 4t d’ESO que cursa l’optativa de Visual i Plàstica ha finalitzat la pintada del nou mural que està instal·lat al gimnàs de l’institut. L’obra recull diferents escenes esportives i alguns dels valors que fomenta la pràctica de l’esport, com el respecte, la participació… Llegeix més»