Alumnat nou 1r ESO

Ins El Morell Curs 2021-2022

Publicació de les llistes d’assignació i llista d’espera: 7 de maig. Tot l’alumnat que ha fet la preinscripció a 1r ESO, i ha estat assignat a l’Institut El Morell, es podrà matrícular del 14 al 18 de juny. Les famílies rebreu un correu una setmana abans amb la informació necessària per poder fer la matrícula (de la mateixa manera que ho hem fet per a la preinscripció).

Llistat de sol·licituds de Batxillerat amb el barem definitiu a 18/06/2021

Llistat d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera opció Curs 2021-2022

Oferta places Batxillerat curs 2021-2022

Llistat amb el barem definitiu ESO Curs 2021-2022

Calendari de preinscripció Curs 2021-2022
Pla d’organització per a l’obertura del centre (curs 2020-21)
Qüestionari d’actualització de dades de famílies i alumnes

Presentació a l’Escola Ventura Gassol

El passat dia 10 de juny sis alumnes de 1r d’ESO van visitar l’Escola Ventura Gassol per compartir amb l’alumnat de 6è la seva experiència durant aquest primer any d’estada a l’Institut El Morell. L’activitat ha permès de presentar les principals característiques de l’institut a… Llegeix més»

Taller del grup de teatre

El grup de teatre de l’institut, tot i no poder preparar la tradicional obra que cada curs ofereix, ha realitzat un taller en el marc del projecte POEFA (Projecte amb Oportunitat d’Èxit a Favor de l’Alumnat) per millorar les habilitats artístiques dels integrants del grup.… Llegeix més»

El Morell moves the date!

Imagineu esgotar el vostre salari mensual a meitat de mes i haver de viure l’altra meitat tirant d’estalvis o de deute. Amb aquest símil s’entén molt bé la data del deute ecològic, ja que és el dia en què hem esgotat tots els recursos que… Llegeix més»

Inauguració del nou mural al gimnàs

L’alumnat de 4t d’ESO que cursa l’optativa de Visual i Plàstica ha finalitzat la pintada del nou mural que està instal·lat al gimnàs de l’institut. L’obra recull diferents escenes esportives i alguns dels valors que fomenta la pràctica de l’esport, com el respecte, la participació… Llegeix més»