Pla d’organització per a l’obertura del centre (curs 2020-21)

[9 de setembre]

Carta a les famílies: INICI de CURS 2020/2021

Benvolgudes famílies,
Abans que res, desitjar-vos que estigueu tots bé.
Us informem que durant l’estiu hem estat treballant en el pla de retorn al centre, seguint les directrius de la Conselleria d’Educació i de Salut. Per aquest motiu, i degut a la situació actual de pandèmia, l’organització de l’institut variarà en alguns aspectes que tot seguit concretarem. Aquestes mesures es prenen per prevenir el risc de transmissió i afavorir la contenció de la infecció per SARS-CoV-2. Podeu llegir la continuació de la carta aquí.

El dimarts dia 15 de setembre s’inicien les classes, en horari lectiu complet, tal com s’especifica al quadre següent. El servei de transport sortirà a les 7:35 h del Rourell, passarà per Vilallonga a les 7:40 h i arribarà al Morell a les 7:50 h. A la tornada es farà el recorregut habitual.

Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària i batxillerat (per a alumnes menors de 18 anys)

Llistats de llibres curs 2020-2021

Informació Beques Curs 2020/2021

Informació sobre Beques i ajuts curs 2020/2021