GUARDONATS DE LA 31a EDICIÓ DEL CONCURS CULTURAL I ESPORTIU

El passat dilluns 13 de febrer va tenir lloc a la Factoria Cultural Coma Cros de Salt l’acte de lliurament dels guardons corresponents a la 31a edició del CONCURS CULTURAL I ESPORTIU, organitzat pel Consell Esportiu del Gironès amb la col·laboració del Consell Comarcal del Gironès.
Volem agrair la seva participació a l’alumnat de 2n i 4t d’ESO, i felicitar especialment als 13 finalistes, d’entre els quals es van obtenir els següents guardons:
MODALITAT FOTOGRAFIA
Categoria Infantil – 1r i 2n d’ESO: 3r premi (Cristiana S.)
Categoria Cadet – 3r i 4t d’ESO: 1r premi (Jennifer C.), 2n premi (Emily R.), 3r premi (Mar A.)
MODALITAT DIBUIX
Categoria Infantil – 1r i 2n d’ESO: 1r premi (Lara M.), 2n premi (Farah R.), 3r premi (Gabriel E.)

Enhorabona!

En acabar l’acte, els nostres finalistes van poder gaudir d’un berenar saludable.
A través de l’esport com a manifestació cultural, el nostre alumnat ha pogut desenvolupar les seves qualitats artístiques en l’àmbit de la fotografia i el dibuix. La temàtica d’enguany era: ESPORT PER A TOTHOM.
L’esport el podem practicar de forma individual, el podem compartir amb la família i/o amb les amistats. És una experiència molt gratificant! No té ni edat, ni origen, ni limitacions de cap mena, és un punt de trobada on tota persona que el practica només hi guanya!