CELEBREM ELS 150 ANYS DE LA TAULA PERIÒDICA

L’any 2019 s’ha celebrat l’Any Internacional de la Taula Periòdica en motiu del cent cinquantè aniversari de la seva creació. L’alumnat de l’optativa de física i química de 4t d’ESO s’han afegit a la celebració realitzant una exposició sobre diversos aspectes curiosos de la taula … Llegeix més»

CONCURS D’EDUCACIÓ VIAL

El curs passat algunes alumnes de l’institut varen participar en el concurs d’educació vial Pere Jordà, organitzat per el Bisbat de Girona.
El passat 17 de novembre varem anar a l’entrega de premis, presidida pel bisbe Mons Francesc Pardo, a la sala d’actes de l‘edifici Cartañà.
Les… Llegeix més»

TEMPORADA ALTA ENS VISITA!

El passat dijous 10 d’octubre, el festival Temporada Alta va entrar a les aules de l’alumnat de 2n d’ESO amb l’activitat “Selecció Natural” on la Marta recorda l’infern que va patir en la seva antiga escola al ser víctima d’assetjament escolar. Amb aquesta activitat l’alumnat… Llegeix més»