REM A BANYOLES

L’alumnat de 3r d’ESO es va desplaçar el passat 10 de juny a Banyoles per a realitzar una sortida plena d’activitats, en contacte amb la natura i un dels esports icònics de l’estany: el rem. Van realitzar una sessió en els remergòmetres per iniciar-se en… Llegeix més»

PER SEMPRE!

El Centre està de dol. Ahir ens va dir l’últim adéu la nostra estimada Cap d’estudis, Magda Jiménez. La Comunitat Sunyer voldria agrair públicament la seva dedicació d’onze anys de servei al capdavant de la gestió diària del centre.
Ens agradaria que pogués sentir l’escalf… Llegeix més»

PROGRAMA FITJOVE 2020-21

Durant aquest tercer trimestre l’alumnat de 4t d’ESO ha participat al programa FITJOVE que consisteix en la promoció d’exercici físic en l’adolescència i està promogut per l’Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT), i el Consell Català de l’Esport (CCE), de la Generalitat de Catalunya… Llegeix més»

COLONIES DE FRANÇAIS

Les élèves de français sommes allés à Ca n’Oliver, dans le village de Pontós (Alt Empordà). Nous avons passé deux jours en faisant plein d’activités liées au Moyen Age. Nous nous sommes bien amusés et on espère l’année prochaine pour répéter l’expérience!

PROVES CANGUR

El 18 de març alguns alumnes de 2n cicle del centre vam participar en les Proves Cangur i finalment ja tenim les puntuacions definitives.
Felicitem a tots els participants i especialment als tres alumnes amb millor puntuació: Ivan Madera, Oriol Roig i Martí Homs.