CONSTRUINT NOUS MONS

Alumnes de l’assignatura Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO han visitat el 5 de febrer d’enguany l’exposició ‘‘Construint nous mons. Les avantguardes històriques a la col·lecció de l’IVAM 1914-1945’’ a CaixaForum Girona. Una molt interessant exposició on han pogut veure obres de les avantguardes… Llegeix més»

SERVEI COMUNITARI – EL GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

Com els cursos anteriors els nostres alumnes de 3r d’ESO han participat activament en el projecte El Gran Recapte d’Aliments. Aquest curs, la novetat ha estat que el projecte s’ha ampliat en nombre d’hores de tasques voluntàries i en àrees de treball i s’ha transformat… Llegeix més»

JA TENIM GUANYADORS DEL CONCURS DE LA TAULA PERIÒDICA!

Avui, dijous 19 de desembre, hem celebrat les finals del concurs de la taula periòdica a la biblioteca de l’institut. Els finalistes han jugat a un kahoot sobre informació de l’exposició de la taula periòdica preparada per l’alumnat de l’optativa de física i química de… Llegeix més»

CELEBREM ELS 150 ANYS DE LA TAULA PERIÒDICA

L’any 2019 s’ha celebrat l’Any Internacional de la Taula Periòdica en motiu del cent cinquantè aniversari de la seva creació. L’alumnat de l’optativa de física i química de 4t d’ESO s’han afegit a la celebració realitzant una exposició sobre diversos aspectes curiosos de la taula … Llegeix més»

CONCURS D’EDUCACIÓ VIAL

El curs passat algunes alumnes de l’institut varen participar en el concurs d’educació vial Pere Jordà, organitzat per el Bisbat de Girona.
El passat 17 de novembre varem anar a l’entrega de premis, presidida pel bisbe Mons Francesc Pardo, a la sala d’actes de l‘edifici Cartañà.
Les… Llegeix més»