DIADA DE SANT JORDI 2021

El passat 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi i el nostre institut també hi va contribuir amb l’organització de dos concursos: un de literari i un d’artístic.
Pel que fa al primer, tot l’alumnat va tenir l’oportunitat de participar-hi a través de les… Llegeix més»

TORNEM A ACTIVAR-NOS

Després d’una llarga espera, el passat dimecres 10 de març es varen poder reprendre les activitats extraescolars esportives de centre que s’havien vist interrompudes per les restriccions COVID-19. Més d’una trentena d’alumnes de diferents cursos d’ESO, separats per cicles i distribuïts en grups reduïts de… Llegeix més»

SalTalent

El dijous 11 de febrer l’alumnat de l’Institut Salvador Sunyer va dur a terme al teatre de Salt la ‘1a EDICIÓ de SalTalent‘.
Es tracta d’un projecte interdisciplinari a tall de concurs, on van intervenir les matèries de visual i plàstica, música i educació física. El… Llegeix més»

FEM FÒSSILS!

L’alumnat de l’optativa de bilogia de 4rt ESO, treballant amb les diferents eres i edats de la Terra i de com els fóssils han ajudat a reconstruir la història del nostre planeta, han treballat al laboratori tot intentant reproduir com es van fer diferents tipus… Llegeix més»