VISITA DELS ALUMNES DE LINGEN

El passat dimecres 26 de setembre ens van visitar els amics de l’institut Berufsbildende Schulen de Lingen. Aquest és el segon any que realitzem un intercanvi amb aquesta ciutat alemanya agermanada amb Salt.

Al matí vam anar a visitar Girona i després de dinar, vam venir a l’Institut on vam gaudir de la seva companyia amb activitats i jocs al pati.

Està previst que el proper mes d’abril anem nosaltres a visitar-los a Lingen.

ENHORABONA!

L’alumnat i el professorat de l’institut ha estat premiat per la Segona Edició dels Premis ApS-SC (Aprenentatge per Servei – Servei Comunitari) de l’Ajuntament de Salt en la categoria d’ESO-Batxillerat pel projecte “La Fira de la Ciència” realitzat durant aquest curs.
Felicitem a tots els participants… Llegeix més»

PROJECTE 4t d’ESO: STOP-MOTION SOBRE LA HISTÒRIA INDUSTRIAL A SALT

Els nois i noies de 4t d’ESO han aprofundit el seu coneixement sobre la vila de Salt realitzant un projecte sobre el seu, per molts, desconegut patrimoni industrial. Amb grups de tres o quatre alumnes han fet recerca d’informació d’algun dels temes proposats: el rec… Llegeix més»