Resum del projecte

L’alumnat de 3º d’ESO realitza el projecte  Fem un SALT més inclusiu. L’eix del projecte és la inclusió. L’alumnat entra en contacte amb els conceptes i la realitat de la discapacitat, de les barreres arquitectòniques, culturals, esportives i de lleure que tenen les persones amb discapacitat. Després d’aquest aprenentatge, l’alumnat passa a l’acció intentant fer més accessible la vila de Salt i participant en la normalització de l’esport, el lleure i la cultura per a totes les persones, tinguin o no alguna discapacitat.  L’alumnat realitza diferents accions per aconseguir aquests objectius. Entre tots elaboren un informe sobre l’accessibilitat de Salt i el presenten a l’Ajuntament per tal que aquest faci les millores destinades a garantir l’accessibilitat. També creen jocs, elaboren vídeo-contes inclusius i participen en l’organització i gestió d’una cursa inclusiva. Això és possible gràcies al treball amb les entitats MULTICAPACITATS, Fundación Atenea i amb l’escola per a sords La Maçana.

Projecte

El proyecto “Jobshadowing Ins Salvador Sunyer -Lycée Nadar” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del Institut Salvador Sunyer i Aimeric y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.