Objectius generals

Aprenentatge per l’observació en el centre Lycée Professionnel Nadar amb els següents objectius generals:

• Conéixer l’estructura organitzativa d’un centre de secundària en relació a l’educació per a la ciutadania i a la inclusió de tot el seu alumnat.
  • Observar les activitats que es realitzen en un centre francés relacionades amb la inclusió i l’educació per a la ciutadania.
  • Obtenir recursos educatius per implantar a la nostra pràctica docent.
  • Participar en una xarxa d’intercanvi d’experiències en Servei Comunitari

El proyecto “Jobshadowing Ins Salvador Sunyer -Lycée Nadar” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del Institut Salvador Sunyer i Aimeric y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.