PREINSCRIPCIONS I MATRICULACIONS AL PFI-PTT D’AUXILIAR DE COMERÇ i ATENCIÓ AL PÚBLIC 2024 -2025

A l’Institut Salvador Sunyer podràs cursar un programa de formació i inserció (PFI) d’Auxiliar de Comerç i atenció al públic. Es tracta d’un curs de formació professional postobligatòria anomenat Pla de Transició al Treball (PTT).

Aquest curs és organitzat pel Departament d’Educació i està destinat per a joves d’entre 16 i 21 anys que no han obtingut el graduat en educació secundària obligatòria. És un curs d’unes 1000 hores de duració, de les quals 180 hores es realitzen en Formació en centres de Treball en empreses adequades per la formació professional.

La superació d’aquest curs comporta l’obtenció d’un certificat de professionalitat (nivell 1) per accedir al mercat laboral i el certificat d’accés a cicles de grau mitjà (CFGM) o cursos de formació professional ocupacional Dual (FP Dual).

El grup del PTT de Vendes de Salt han creat la marca SALTQUETING (Màrqueting de Salt). Sota aquesta marca han anat treballant projectes de solidaritat, com per exemple: la col·laboració amb el centre de distribució d’aliments, l’organització del Projecte Valors en l’Esport, la campanya de donació de sang o la neteja d’espais naturals.

L’alumnat durant el curs també ha participat en l’atenció al públic en fires com el Girocòmic o l’Expojove. També han après tècniques de màrqueting aplicades a la decoració d’espais com aparadors de comerços o espais municipals com el CAP de Salt o l’Institut Sunyer. Els alumnes aprenen a utilitzar aplicacions informàtiques per superar els mòduls de formació professional i mòduls generals.

Per a més informació podeu veure el nostre compte d’Instagram @pttsalt

DADES IMPORTANTS PER LA PRE-INSCRIPCIÓ AL PTT D’AUXILIAR DE COMERÇ i ATENCIÓ AL PÚBLIC

• Presentació de sol·licituds:

del 2 al 9 de maig presentació de

sol.licituds a la secretaria de l’INS Salvador Sunyer.

• Codi de l’estudi CM02. Nom del

curs : Auxiliar de Comerç  i atenció al públic.

• Entrevistes d’orientació: del 02 al 23 de maig, amb cita concertada en ordre de presentació de

sol·licituds.

• contacte: gteleche @xtec.cat