TALLER DE COMERÇ

Aquest any els alumnes de Comerç hem utilitzat el cartró i la fusta com a elements de reciclatge, dins la decoració de nadal.
Hem decorat el nostre aparador amb les casetes nevades de nadal i el hall de l’institut amb unes casetes penjades enllumenades i les… Llegeix més»

CONCURS D’EDUCACIÓ VIAL

El curs passat algunes alumnes de l’institut varen participar en el concurs d’educació vial Pere Jordà, organitzat per el Bisbat de Girona.
El passat 17 de novembre varem anar a l’entrega de premis, presidida pel bisbe Mons Francesc Pardo, a la sala d’actes de l‘edifici Cartañà.
Les… Llegeix més»

TEMPORADA ALTA ENS VISITA!

El passat dijous 10 d’octubre, el festival Temporada Alta va entrar a les aules de l’alumnat de 2n d’ESO amb l’activitat “Selecció Natural” on la Marta recorda l’infern que va patir en la seva antiga escola al ser víctima d’assetjament escolar. Amb aquesta activitat l’alumnat… Llegeix més»