TEMPORADA ALTA ENS VISITA!

El passat dijous 10 d’octubre, el festival Temporada Alta va entrar a les aules de l’alumnat de 2n d’ESO amb l’activitat “Selecció Natural” on la Marta recorda l’infern que va patir en la seva antiga escola al ser víctima d’assetjament escolar. Amb aquesta activitat l’alumnat va poder parlar i reflexionar obertament sobre el bullin.

Fitxa Tècnica
– Dramatúrgia i direcció: Laia Alsina Ferrer
– Actriu: Cristina Arenas
– Companyia: Te DEBAT
– Assessorament didàctic: Alba Castellsagué

Temporada Alta també va entrar a les aules de 3r d’ESO amb l’activitat “Albert-Berta” on l’Albert recorda quan d’adolescent va comprendre que la seva vida no era igual com la de la majoria perquè tot i dir-se Berta se sentia noi. Amb aquesta activitat l’alumnat va poder obrir la visió i reflexionar sobre la identitat de gènere.

Fitxa tècnica
– Direcció: Montse Rodríguez
– Dramatúrgia: Marc Rosich, a partir del text “limbo per a la Cia. Les Impuxibles
– Interpretació: Marta Hernández