Per fi tenim les fotos del dia de les sortides!!

VEURE LES FOTOS DE LA SORTIDA DE 1r D’ESO

VEURE LES FOTOS DE LA SORTIDA DE 2n D’ESO

VEURE LES FOTOS DE LA SORTIDA DE 3r D’ESO

VEURE LES FOTOS DE LA SORTIDA DE 4t D’ESO

VEURE LES FOTOS DE LA SORTIDA DE 1r DE BATX

Dimarts 11 de maig els alumnes van poder gaudir de la sortida prevista per al 3r trimestre. Els alumnes de 1r d’ESO van anar al barri vell de Girona a fer les llegendes de la ciutat; els de 2n van ser els més matiners, van anar a Sant Pere de Rodes. Els de 3r van anar al teatre El galliner a fer tallers teatrals i una gimcana per Girona. Els de 4t van anar a la cooperativa La fageda. Els de 1r de batxillerat es van repartir segons itineraris: uns a Empúries, uns a Girona a fer mites i llegendes, i els darrers a Cosmocaixa.

Tot i la previsió de pluja, vam poder fer les sortides previstes i amb satisfacció per part d’alumnat i professorat.