Carta a tot el Rocagrossa. Sempre amb vosaltres. Gràcies

Benvolguda gent del Rocagrossa,

Fa 23 anys vaig arribar a aquest institut, quan l’edifici estava situat a la plaça del carrusel, on ara hi ha la biblioteca municipal, i  dilluns, 11 d’octubre, serà el darrer dia que exerciré de professor, em jubilo. I no vull  marxar del centre sense escriure unes paraules de comiat i agraïment.

Ni en els millors dels meus somnis podia imaginar que estaria tant de temps en aquest institut i, a més, haver estat tan feliç del primer al darrer dia. Perquè he arribat a  aquest darrer dia en “plena forma” professional. Durant tot aquest temps he treballat motivat, gaudint del contacte amb l’alumnat i amb els companys, he procurat sempre transmetre un missatge positiu i de confiança en un mateix,  he intentat ser sensible a les dificultats de molts alumnes i famílies que he conegut i m’he entregat en cos i ànima a aquesta tasca tan meravellosa que és la d’estar a prop de  nois i noies que comparteixen amb mi part de la seva adolescència.

Al llarg de tota la meva carrera professional he fet classes a diferents centres i poblacions. Al Rocagrossa hi vaig arribar per casualitat. De seguida vaig sentir alguna cosa especial i aquí vaig fer arrels fins el final.  Des de diferents responsabilitats, he treballat per tal de fer del nostre institut un lloc del que sentir-nos orgullosos, un lloc on els pares i mares deixessin confiats el seus fills, on l’alumnat se senti estimat alhora que exigit i on els companys, professors i PAS, d’una gran qualitat humana i professional, treballéssim plegats per aconseguir-ho.

He estat privilegiat i molt afortunat per haver triat aquesta professió tan especial, per haver pogut treballar al Rocagrossa, per haver-vos conegut. Em porto una motxilla carregada amb mil records de viatges, de somriures, d’abraçades, de plors, d’algun crit, d’emocions, en definitiva de viure la vida. A tots vosaltres moltes gràcies perquè entre tots m’heu fet sentir acollit i respectat. L’institut i totes les persones que en formeu part estareu sempre al meu cor. Sempre  seré un rocagrossa. Us estimo i us estimaré.

Fins aviat!

Miquel Àngel Casasnovas

1. Imma

Gràcies a tu Miquel Àngel. Per ser tan humà, tan agradable i alegre. per veure sempre el costat positiu de les coses.
    Ets la primera persona que em va rebre quan encara no estava segura de si canviaria del Coll al Roca i tu em vas acollir, amb la teva alegria,
    em vas transmetre tant bon rotllo, que ja veus, aquí m’he quedat.
    Gràcies per ser com ets.
    No canviïs i gaudeix molt d’aquesta nova etapa.
    Un petó ben fort!!!!!