La Lucía de 2n d’ESO publica el seu primer llibre
26/10/22La Lucía Vilma Gallardo de 2n d’ESO ha publicat el seu primer llibre titulat La APP. Amb aquest llibre pretén donar a conèixer la síndrome d’Asperger, com conviure amb aquesta condició i explicar com les persones Asperger es relacionen en el seu entorn familiar i amb els amics.
Moltes felicitats i molts èxits, Lucía!











