Xerrada dels Mossos a l’alumnat de 2n d’ESO

L’alumnat de 2n d’ESO ha participat en la xerrada “Comença el joc, responsabilitat penal als 14 anys” a càrrec dels Mossos d’Esquadra.

L’objectiu d’aquesta xerrada és conscienciar els joves sobre les conseqüències dels seus actes i conèixer la responsabilitat i les normes que tenen com a ciutadans.

També, els Mossos els han explicat les bones pràctiques, a ser crítics i a reflexionar per saber prendre bones decisions.

Durant el curs, l’alumnat de l’institut rep diferents xerrades a càrrec del cos de Mossos d’Esquadra. Amb aquestes xerrades es pretén sensibilitzar els alumnes, fer-los reflexionar i també que puguin resoldre dubtes i inquietuds sobre els temes que més els preocupen.