Recomanacions i activitats que us proposem per aquests dies

Benvolguts i benvolgudes alumnes,
Per tal que aquests dies pugueu repassar i us mantingueu en forma acadèmicament els vostres professors i professores de l’institut us proposem les següents recomanacions.
Veureu que són extenses, la idea és que tingueu prou material per mantenir-vos actius i actives durant aquests dies que no podem estar presencialment a l’institut.
Us recomanem que treballeu tots els àmbits, escollint aquells punts que us interessin més, la intenció és que dediqueu cada dia un espai i un temps a fer aquestes recomanacions.

Direcció

Institut Pla del Bosc

Us podeu descarregar a l’enllaç següent el document amb les nostres propostes:

Recomanacions per aquests dies – Proposta d’activitats a casa