Instal·lacions

Edifici principal (ESO):

Aules: l’institut compta amb aules ordinàries dotades de pissarres digitals, laboratori de ciències, taller de tecnologia,  pati exterior amb pista de futbol i taules de ping-pong.

Per a l’educació física es fa ús del nou gimnàs municipal i per a conferències i actes de la Sala Multicultural.

A més, en 2017 es va incorporar als ja existents un nou edifici, dotant l’institut amb noves aules i espais per al treball i l’atenció a l’alumnat.

Altres serveis: aparcament de bicicletes, sub-estació meteorològica, taquilles…

Masia de Cal Ferrer de Llacunalba (CFGM i PFI) i Can Dori (IFE)

El curs 2020-21 engeguem dos nous estudis de Formació Professional, un Programa de Formació i Inserció (PFI) i un Itinerari Formatiu Específic (IFE). Aquests es van ubicar provisionalment en l’equipament municipal de Can Dori a la urbanització Califòrnia.

Aquest equipament compta amb dues aules totalment equipades amb pantalla interactiva i ordinadors portàtils per a cadascun dels alumnes. També disposa d’una aula taller equipada amb eines i maquinària de treball de jardineria i forestal.

El curs 2021-22 ampliem els estudis de Formació Professional amb un Cicle Formatiu de Grau Mitjà (CFGM). Aquests s’ubiquen a la masia de Cal Ferrer de Llacunalba, a la urbanització de les Palmeres.

A partir del curs 2022-23 els estudis de CFGM i PFI s’ubiquen definitivament a la masia de Cal Ferrer de Llacunalba, a la urbanització de les Palmeres, i els estudis d’IFE a Can Dori, a la urbanització Califòrnia.

Algunes imatges de l’institut:

Edifici principal (ESO):

p1070929_escalada