Informacions útils – Inici de curs ESO 2021-22

Benvolgudes famílies,
En primer lloc, desitgem que hàgiu gaudit de l’estiu, malgrat les circumstàncies.
Us traslladem diferents informacions:

HORARI PRIMER DIA DE CURS:
El primer dia de classe, l’alumnat  realitzarà una tutoria d’acollida on el seu tutor o tutora li exposarà els aspectes organitzatius i pedagògics del curs… Llegeix més»

Llibres de text per al curs 2021-2022

Retorn dels llibres socialitzats amb Iddink (del curs 2020-2021)

L’empresa IDDINK haurà contactat amb vosaltres per comunicar-vos el dia de la recollida dels llibres. En qualsevol cas veieu a continuació l’horari de recollida de llibres, que es farà a l’institut el proper 6 de juliol:
–… Llegeix més»

Calendari de recuperacions de l’avaluació final extraordinària

Podeu consultar a continuació el calendari de proves (i recollida de treballs) de recuperació de l’avaluació final extraordinària.
L’alumnat amb matèries pendents d’altres cursos, s’ha de presentar el dia i a l’hora assenyalats per a cada nivell. En cas d’incompatibilitat, es faran de forma consecutiva.

L’ALUMNAT QUE… Llegeix més»

Els dracs envaeixen l’institut!

Des de la diada de Sant Jordi diversos dracs han envaït l’institut, però no patiu, són pacífics i ben bonics!
Després d’haver votat tot l’alumnat de l’institut podeu veure a continuació les fotografies dels dracs guanyadors del concurs, que va centrar aquest Sant Jordi de 2021… Llegeix més»

Participa al Concurs Sant Jordi 2021!

Ja arriba el 23 d’abril i la diada de Sant Jordi: la festa de la rosa i del llibre!
Un any més la diada de Sant Jordi és la festa a l’institut, igual que a tot Catalunya, de la cultura, de la literatura i com sempre… Llegeix més»

BONES FESTES!

Benvolguts i benvolgudes,
en nom de tota la comunitat educativa de l’Institut Pla del Bosc us desitgem bones festes i feliç 2021.
Cordialment,
Equip directiu
Podeu veure a continuació les felicitacions del Nadal dissenyades per l’alumnat de Primer d’ESO:
Llegeix més»

Benvinguda i informacions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
En primer lloc, desitgem que hàgiu pogut gaudir de l’estiu, malgrat les circumstàncies.
Donem la benvinguda a les famílies que aquest curs s’incorporen per primer cop al centre i a la resta al nou curs que comença.
Us informem que el proper dimecres 9 de… Llegeix més»