Preinscripció per al curs 2020-2021 (només nous alumnes)

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021 (només nous alumnes)

Calendari: del 13 al 22 de maig (ambdós inclosos)

1. Telemàtica: del 13 al 22 de maig.    Per internet
  2. Presencial prèvia cita per a casos excepcionals: del 19 al 22 de maig (ambdós inclosos).   A l’institut

Instruccions sobre com formalitzar la preinscripció

A. Preinscripció telemàtica    Per internet

>> Opció prioritària i més segura si disposeu d’ordinador, tauleta o telèfon mòbil. Us podem donar suport telefònic en cas de dubte.

1. Emplenar la sol·licitud: cliqueu a l’enllaç (el formulari de sol·licitud online estarà disponible en breu).

A la sol·licitud amb suport informàtic s’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada enviades les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció. Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació escanejada o fotografiada.

Bústia electrònica oficial del centre; a8073961@xtec.cat

1. Fotografiar o escanejar els següents documents:
    • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    • Els DNI dels pares/tutors/guardadors de fet i de l’alumne/a si en té.

En cas d’estrangeria:

>> De la Comunitat Europea: document d’identitat del seu país d’origen;

>> Altres: la targeta de residència dels pares/ tutors on consti el NIE / passaport.

– El volant d’empadronament de convivència, si el domicili que consta en els DNI és diferent del domicili actual.

– La targeta sanitària individual, TSI de l’alumne/a.

Documentació acreditativa dels criteris de prioritat (consultar a l’enllaç)

1. Enviar al correu electrònic a8073961@xtec.cat la fotografia o escaneig dels documents anteriors i el resguard de la sol·licitud de preinscripció.

>> En la mesura que sigui possible, és important que agrupeu els documents identificatius en un únic document.  Preguem tingueu cura que les fotografies i/o documents escanejats tinguin una bona qualitat (llum i nitidesa).

Durant tot el procés, podeu demanar-nos ajuda per realitzar la preinscripció de forma telemàtica, en horari de 9 a 13:30 h.:

– Enviant un correu electrònic a a8073961@xtec.cat

– Trucant al telèfon del centre: 93 897 33 50

B. Preinscripció presencial     A l’institut

>> Només del 19 al 22 de maig si no disposeu d’ordinador, tauleta ni telèfon mòbil.

De manera excepcional, només per aquells casos en què no es pugui fer la presentació telemàtica, es podrà fer de manera presencial a l’institut amb cita prèvia.

Sol·licitar cita prèvia a partir del 13 de maig entre les 9 h. i les 13.30 h. del matí

Correu centre: a8073961@xtec.cat  //  Telèfon del centre: 93 897 33 50

NO ES POT ANAR A L’INSTITUT A SOL·LICITAR CITA PRÈVIA

Quan tingueu la cita, per poder accedir al centre:

– Ha de venir una sola persona a fer la gestió.

– Portar mascareta, guants i un bolígraf per a ús individual.

– Portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa (descarregueu-vos la sol·licitud de preinscripció a l’enllaç).

– No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Només arribar a la porta exterior al centre (carrer) sereu informats del procediment a seguir, tot guardant les distàncies de seguretat i sense cap tipus de contacte físic amb altres persones que puguin ser al centre (en cas de no portar elements de protecció es proporcionaran).

>> L’accés a les instal·lacions del centre no habilitades i/o les consultes i gestions per a altres motius estan totalment prohibits.

Per a més informació podeu consultar la pàgina del Departament d’Educació sobre la preinscripció per al curs 2020-21 clicant a l’enllaç.