L’Institut Pla del Bosc als Premis Extraordinaris de Formació Professional

L’alumna Paula M. qui va finalitzar 2n curs de Cicle formatiu de grau mitjà d’Aprofitament i conservació del medi natural el curs passat, ha estat guardonada amb un dels Premis Extraordinaris de Formació Professional pels seus resultats remarcables en aquests estudis de FP.

L’institut Pla del Bosc juntament amb l’alumna guardonada i la seva família varem participar a l’acte de de lliurament dels Premis, que va tenir lloc el dijous 4 d’abril de 2024, a les 18.00 hores, a l’Auditori Conservatori del Liceu de Barcelona.

Els Premis extraordinaris de FP creats el 2023, són un estímul per a l’alumnat i pretenen distingir l’especial aprofitament de l’alumnat que, gràcies a l’esforç, el rigor i la dedicació, han aconseguit uns resultats acadèmics excel·lents en finalitzar els ensenyaments professionals.

Enguany s’han seleccionat un total de 20 alumnes de tota Catalunya, un per cada família professional dels Cicles formatius de grau mitjà. Podeu consultar els premiats:

Estem molt orgullosos per la nostra alumna i volem destacar el fet de que en un cicle formatiu d’àmbit forestal que es troba altament masculinitzat, hagi estat una dona qui ha aconseguit el màxim reconeixement.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *