16 i 17 d’abril: Proves de competències bàsiques 4t d’ESO

Benvolgudes famílies,

us informem que el pròxim 16 i 17 d’abril es durà a terme una prova d’avaluació externa de tot l’alumnat de 4t curs de l’ESO.

Els resultats de les proves ens permeten com a centre tenir uns indicadors externs per saber si el nostre alumnat ha assolit les competències en acabar l’etapa d’ESO i potenciar els nostres punts forts i corregir-ne els febles per la millora dels aprenentatges de les nostres noies i nois.

L’horari de les proves serà el següent:

8 a 8.40 h classe normal

8.40 a 9 h descans a l’aula i preparació de les proves

L’horari dels esbarjos es veurà modificat  per les proves i s’ajustarà a les necessitats tant de l’alumnat com del centre. Un cop finalitzades les proves l’horari lectiu es desenvoluparà amb normalitat fins a les 14.30h.

És molt important que tot l’alumnat porti calculadora (es custodiarà des del dia abans de les proves a través del centre) i l’ordinador totalment carregat.

Els informes d’avaluació els enviarem a cada família per correu electrònic (data pendent de concretar)

Us trametem, adjunta, informació referent a la prova (finalitat, les competències que s’avaluen…)

Per qualsevol dubte restem a la vostra disposició.

Salutacions cordials,

Equip directiu