Carnaval 2021

Un any més, i aquesta vegada si cal encara amb més il·lusió, hem celebrat el Carnaval a l’Institut Neus Català.

Igual que el curs passat, hem celebrat el nostre concurs de disfresses i coreografies grupals. Cada grup bombolla ha preparat la seva temàtica de disfressa i l’ha mostrat a la resta del centre a través de l’emissió en streaming des del canal de youtube del centre (aquí podeu veure l’emissió sencera).

Un cop vistes totes les actuacions, el jurat del Carnaval, composat pel Miguel Ángel (alumne en pràctiques del cicle formatiu d’informàtica), l’Eva (conserge del centre) i la Mirela (representant de l’AFA), juntament amb les votacions populars de l’alumnat, han proclamat els guanyadors d’enguany: les classes de 4tB, 1rC i 1rA. L’enhorabona als grups guayadors i a tots i totes les participants.

Va ser un matí molt animat, on vam poder fer Institut des de les bombolles i en què el Rei Carnestoltes ens va permetre gaudir d’un dia de festa sense trencar el nostre protocol Covid.

Aquí teniu un petit recull de fotografies de la festa i el vídeo promocional que va preparar l’alumnat de la Comissió “A escena”.

Visca el Carnaval! Visca el Neus Català!