General

Intercanvi 10/04/24

Avui, 10 d’abril, hem fet una gimcana per conèixer la ciutat de Haarlem i després hem agafat el tren per anar a Zaanse Schans, una zona amb els tradicionals molins de vent dels Països Baixos, on l’alumnat ha dut a terme un parell de tasques per conèixer els diferents punts d’interès de la zona.

Intercanvi 10/04/24 Llegeix més »

Xerrada sobre l’ús d’Internet.

Aquesta setmana l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en una xerrada dels Mossos d’Esquadra, la Policia Local i l’Antonio, l’agent encarregat de ciberseguretat que treballa al punt Òmnia, a Can Baruta. Entre altres coses, han après els circuits de comunicació en cas de necessitar ajuda, els riscos de les xarxes socials i la veracitat de

Xerrada sobre l’ús d’Internet. Llegeix més »

Intercanvi 5/4/24

Ha arribat el dia!  Avui hem començat el nostre viatge d’intercanvi als Països Baixos. Ens hem trobat a l’aeroport ben d’hora i el vol a Amsterdam i el trajecte en tren a Driehuis ha anat molt bé.  Una vegada allà,  hem dut a terme una activitat de benvinguda i ens hem acomiadat fins dilluns. L’alumnat

Intercanvi 5/4/24 Llegeix més »

Viatge a Cantàbria 4t d’ESO

Del 18 al 22 de març, l’alumnat de 4t d’ESO va poder gaudir d’uns dies a Cantàbria. Vam visitar els Picos d’Europa, San Vicente de la Barquera, el parc de Cabárceno, Comillas, Santander, i vam fer surf a la platja de Somo. Van ser uns dies molt intensos, però molt divertits, en què tot va

Viatge a Cantàbria 4t d’ESO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut