PREINSCRIPCIÓ ESO 24-25

Jornada portes obertes batxillerat (Inforgrafia)

8-M

El Montpedrós es mobilitza per empoderar els feminismes!
L’alumnat de l’Institut Montpedrós celebra el Dia Internacional de les Dones en una jornada
amb diverses activitats d’empoderament i una marxa que va tenir com a colofó final la
lectura d’un manifest a la plaça de l’Ajuntament per part de l’alumnat… Llegeix més»

FÒRUM TR 2024

El dilluns 26 de febrer va tenir lloc el V Fòrum de Treballs de Recerca (TR) a la Biblioteca Pilarín Bayés de Santa Coloma de Cervelló, on un grup d’alumnes seleccionats de 2n de Batxillerat del nostre institut (promoció 22-24), va poder presentar els seus… Llegeix més»

Esquiada 3r d’ESO

El dijous 8 de febrer, un grup d’alumnes de 3r d’ESO va gaudir d’una jornada intensiva d’esquí i neu a les pistes de la Molina. Van haver de matinar molt i, tot i no haver-hi un gran gruix de neu, van poder esquiar sense problemes… Llegeix més»

Esmorzar galàctic

L’alumnat de les matèries de 1r de Batxillerat de Programació i Robòtica s’han inscrit en el Projecte CANSAT. La competició CanSat és una iniciativa de l’Agència Espacial Europea (ESA) que desafia als estudiants a construir i dissenyar un mini satèl·lit de la mida d’una llauna… Llegeix més»

Intercanvi 6 de febrer 2024

Avui hem fet un projecte artístic de comiat al nostre institut, un skyline de Barcelona. Després hem baixat al camp de futbol a fer activitats esportives. Finalment, hem acompanyat els holandesos a l’aeroport i els hem acomiadat. See you in April!

Llegeix més»

“L’enginy (in)visible”, per Núria Salan

El dilluns 5 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO es va desplaçar a l’Ateneu Unió de la Colònia Güell per assistir a la xerrada “L’enginy (in)visible”, de la divulgadora científica Núria Salan.
Salan, una destacada química catalana, doctora en ciència dels materials i enginyeria metal·lúrgica, i… Llegeix més»

Intercanvi 5 de febrer 2024

Després de passar el cap de setmana amb les famílies, avui hem visitat Barcelona. Hem començat fent una gimcana per Ciutat Vella. Després hem passejat per Passeig de Gràcia fins a arribar a la Sagrada Família, on hem pogut gaudir d’una visita guiada educativa.

Llegeix més»