Visita i concert a les residències d’avis i àvies

Després de dos anys d’interrupció per culpa de la pandèmia, el passat dimarts 20 de desembre de 2022 es va tornar a fer les visites i els concerts de música a les residències d’avis i àvies de la ciutat de Sant Boi de Llobregat. Es van dur a terme pels tres grups classe d’alumnes de 1r ESO, que es van partir en dos grans grups. Les actuacions van ser molt bones i el comportament de l’alumnat excel·lent. A més, aquestes actuacions van servir com a assaig general pel concert de comiat de l’any que es va celebrar l’endemà a l’institut. Després de dos anys de restriccions, el públic de les residències va estar molt agraït i van poder gaudir de la música, la companyia, les felicitacions i l’alegria del jovent. En la Residència Benviure es van arribar a fer tres actuacions diferents, una a cada sala de l’edifici. Cal agrair la participació del professor d’atenció al CREDA Mario per la seua inestimable col·laboració acompanyant a l’alumnat amb la guitarra. Esperem també que els anys vinents no hi haja més interrupcions en aquesta tradicional visita.