Visita d’estudiants austríacs a l’Institut Marianao

Del 8 al 12 de maig ens van visitar un grup de 27 alumnes  i 4 professors austríacs. La visita es va organitzar dins del marc del projecte KA121 d’Erasmus i es van portar a terme diferents activitats perquè els alumnes de mecanització de cicles mitjans principalment, però també de la branca de comerç i, informàtica poguessin interactuar amb els alumnes austríacs i desenvolupar reptes com ara el –Solid Works Challenge– portat a terme per els alumnes de Mecànica de l’Institut Marianao i de Hollabrunn.

També es van visitar empreses, com el Centre Tècnic de SEAT, la Colònia Güell, Damm, i la Sagrada Família.

Com a clausura de la col·laboració, l’Alcaldessa de l’Ajuntament de Sant Boi, Lluïsa Moret i Sabidó i la Regidora d’Educació Alba Martínez Vélez ens vam rebre per fer una xerrada sobre que ofereix la ciutat de Sant Boi i va agrair al centre Austríac de visitar la ciutat.

Agraïm especialment la col·laboració de l’ajuntament de Sant Boi i també dels professionals del Centre Tècnic de SEAT que van guiar i descriure amb molt de detall les tasques que es realitzen en el Centre Tècnic i que van ser d’especial interès per els alumnes i professors austríacs.