Visita al Citilab de Cornellà del LLobregat

El passat dimecres 07 de febrer, l’alumnat de segon d’Activitats Comercials, va visitar les instal·lacions del Citilab de Cornellà del LLobregat. Aquesta visita forma part de les múltiples activitats organitzades per l’entitat Fundació Barcelona Formació Professional per a que els grups participants, puguin veure d’una manera més pràctica com treballar la resolució dels reptes plantejats per les empreses.

En aquesta edició van participar diferents instituts de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Esperem que hagi sigut una jornada profitosa per l’alumnat haver pogut observar d’una manera directa, noves formes de treballar en les empreses i que les puguin aplicar una volta s’incorporin al món laboral.