Visita a les persones grans de la Llar Sant Josep

El dilluns 18 de desembre, els alumnes de 1r ESO A, acompanyats de tres professors, van anar a la Llar Sant Josep per fer una trobada, amb diferents activitats intergeneracionals, adreçades als avis, que havien treballat les darreres setmanes a classe. Han conegut persones més grans que els seus avis i a l’etapa final de la seva vida.

Així, van fer unes entrevistes, amb preguntes preparades a la matèria de castellà; van interpretar quatre temes nadalencs, dirigits pel seu professor de música, van lliurar una targeta nadalenca personalitzada, elaborada a classe de visual i plàstica.

Ha estat una activitat molt emotiva, ja que els alumnes de 1r ESO han gaudit escoltant l’experiència vital dels avis, xerrant amb ells, fem música i lliurant un petit present als avis. Joves i grans han passat una bona estona. Ha estat una experiència molt enriquidora.