Taller d’arpa al nostre Institut

El passat divendres 10 de novembre va venir al nostre institut la Maria Gibert, professora d’arpa del Conservatori de Música Isaac Albéniz de Girona, a fer un taller del seu instrument per l’alumnat de 1r ESO. La sessió va consistir en la presentació de l’instrument, una xerrada participativa amb l’alumnat sobre les qualitats, característiques i preu de l’instrument, un repàs per la història de l’arpa i moltes audicions tant en directe com amb el projector. Al final, van poder tocar l’arpa clàssica i l’elèctrica, sempre sota la supervisió atenta de la professora. La valoració del taller per part de l’alumnat és molt positiva i esperem poder repetir aquesta activitat tan especial i meravellosa.