Sortida de 1r ESO a les Mines prehistòriques de Gavà

El dimarts 31 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO, per consolidar i ampliar els continguts treballats a Socials, va visitar el Museu de Gavà i el Parc Arqueològic Mines de Gavà. Al primer vam poder observar i analitzar objectes originals del nostre passat i continuar treballant el concepte temps històric i les característiques del neolític.

Al segon van fer dues activitats: Una visita guiada al recinte arqueològic, amb l’entrada a la reproducció de galeries de les mines prehistòriques de variscita i el taller “Joieria Prehistòrica”. Mitjançant una activitat plàstica (el procés d’elaboració de les joies), els alumnes van entrar en contacte amb la tecnologia de l’època neolítica d’una manera lúdica i creativa, emportant-se a casa un penjoll de fabricació pròpia com a record.

Una activitat educativa molt interessant que afavoreix la consolidació de vincles entre l’alumnat de 1r ESO.