Jornades d’orientació educatives organitzades per l’ajuntament de Sant Boi

El passat dimecres 22 els departaments de Formació Professional de l’Institut Marianao ( Mecànica , Informàtica i Comerç) van participar molt activament en les jornades d’orientació per alumnes de 4rt de la ESO de tot el municipi.

L’èxit de participació va ajudar a que alumnes del centre, acompanyats per professors, de cada especialitat expliquessin  en diverses xerrades els cicles de grau mitjà que oferta el centre (Activitats Comercials, Sistemes Microinformàtics i Xarxes i Mecanització) i la seva experiència personal.

D’altra banda, es van preparar diferents activitats relacionades amb els estudis en els estands de la plaça de Teresa Valls i Diví que van se acollits amb entusiasme per tot els jovens que van passar per allà.