Esquiada batxillerat 2023

Aquest curs escolar durant els dies 25, 26 i 27 de Gener els alumnes de primer de batxillerat juntament amb dos professors han gaudit d’una estada a La Cerdanya per practicar ski i snowboard. Vàrem poder fer aquestes activitats esportives d’hivern a les estacions de La Molina, Font Romeu i Les Angles, aquestes dues ultimes ja en territori francès. Tan el clima com l’estat de la neu van ser prou òptims per realitzar les activitats sense cap problema. Aprofitant la nostra estada, una tarda, ens vam acostar a la població francesa de Dorres per fer us també de les seves aigües termals. El contrast del fred i la neu amb les piscines d’aigua calenta va resultar molt peculiar i atractiu. Desprès de tres dies d’intensa pràctica van poder finalitzar la nostra estada sense patir cap tipus d’accident ni lesió.