MATRÍCULA 2023-2024

Han de presentar els documents de matrícula pel curs 2023/2024 els i les alumnes que es matriculen per primera vegada al centre. Els períodes oficials de matriculació són els següents:

• Alumnat d’ESO: del 20 al 28 de juny
  • Alumnat de Batxillerat: del 22 de juny al 3 de juliol

A partir de dimarts 13 de juny podeu començar a portar presencialment al centre o fer arribar per correu ( a8060915@xtec.cat ) la següent documentació:

• Fitxa matrícula 23-24 omplerta i signada
  • Número identificador de l’alumne (RALC). Cal demanar-lo al centre de primària
  • Fotocòpia del llibre de família
  • Fotocòpia del DNI del pare/mare/ tutor o tutora legal
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne
  • Certificat d’empadronament (només en cas que l’adreça del DNI no sigui la de la sol·licitud)
  • Fotocòpia Carnet de família nombrosa o monoparental vigent, si s’escau
  • Fotocòpia Carnet de vacunes
  • Fotocòpia Targeta sanitària
  • DOC_SEPA omplert i signat

Els i les alumnes de 2n a 4t ESO que no han cursat estudis al nostre centre el curs 2022/2023 i els i les alumnes de 1r ESO que no vinguin de l’Escola El Turó ni de l’Escola El Colomer, a més a més, hauran d’aportar:

• Història acadèmic del centre de procedència

Recordeu que a l’octubre es farà el gir domiciliat de cobrament dels 70 euros corresponents a l’import de material i recursos de tot el curs.

Els llibres de text i llicències digitals del curs són socialitzats i els gestiona a l’AFA amb el suport de l’Ajuntament de Bigues i riells del Fai.

En breu trobareu tota la informació a l’espai “Socialització” del menú superior dret.