Sortida de l’alumnat de l’aula Rubik a Granollers

Divendres passat, l’alumnat de l’aula Rubik va anar de sortida a Granollers.
L’objectiu d’aquesta sortida ha sigut treballar l’autonomia de l’alumnat posant en pràctica les seves habilitats quan van als comerços, organitzant la sortida i triant els horaris i els recorreguts dels autobusos. Aquest cop hem visitat diferents establiments, hem fet vàries compres i també hem aprofitat per conèixer llocs rellevants de Granollers com la plaça de La Porxada i l’ajuntament.
Ens hem fixat en diferents localitzacions on hi havia runes de la muralla i edificis bombardejats apropant-nos a la història d’aquesta ciutat. Finalment, hem investigat propostes d’oci per joves semblants a La Cova de Bigues, en aquest cas El Gra.