Guanyadora del premi Camí Ral pel seu Treball de Recerca

Avui, dimecres 10 de maig, a les 7 de la tarda, l’alumna de 2n de batxillerat Fina Casabón ha rebut el premi Camí Ral pel seu treball de recerca “Els usos lingüístics del català entre l’alumnat de l’institut Maria de Bell-lloc”. El premi, que s’ha lliurat al Museu de Granollers, consisteix en un ordinador portàtil i la publicació del treball en la propera edició del llibre Ponències, del Centre d’Estudis de Granollers. A més, el centre també ha rebut un lot de llibres. Així doncs, felicitem la Fina pel seu excel·lent treball i pel premi rebut!