SOCIALITZACIÓ LLIBRES

Benvolgudes famílies,
A continuació trobareu la informació relacionada amb el tràmit de la socialització curs 21-22 i recollida de llibres curs 21-22:
– SOCIALITZACIÓ
Passos a seguir per realitzar la socialització (curs 2021-22):
1r. Omplir el formulari socialització (si teniu més d’un fill/a al centre, ho podreu fer en el mateix formulari)
2n. Fer el pagament a la web de llibrestext.
Per les famílies de 1r que s’incorporen al projecte han de fer el pagament de la fiança que el trobareu també a la web de llibrestext.
  El termini per sol.licitar la socialització és del 5 al 18 de juliol.

– RECOLLIDA DE LLIBRES CURS 2020-21:

La recollida de llibres es realitzarà la setmana del 28 de juny a l´1 de juliol de 18 a 20h, amb el següent ordre:
Dilluns 28 de juny:  1r ESO
Dimarts 29 de juny: 2n ESO
Dimecres 30 de juny: 3r ESO
Dijous 1 de juliol: 4r ESO
Us agrairem que l’entrega dels llibres la realitzeu de la següent manera:

– Fiqueu tots els llibres en una bossa de plàstic amb :
    – nom i cognom de l’alumne
    – nº de lot
    – curs
    – mail contacte.

Teniu en compte que:
– En el moment de revisar els llibres, si es detecta alguna incidència, ens posarem en contacte amb vosaltres per informar-vos.
– Si teniu lots de diferents cursos, de germans/es, heu de venir només un dia, i amb bosses separades (una per cada alumne).
– Respecteu les mesures COVID-19 en vigor.
– No entrareu al centre, la recollida es farà des de fora.
– Pel retorn de la fiança (4t ESO), una vegada revisats els llibres, s’enviarà un email amb tota la informació.
– En el cas que vulgueu participar com a voluntaris en aquest procés i la posterior revisió dels llibres, podeu enviar-nos un email al AFA ( ampa.ies.biguesiriells@gmail.com) amb les vostres dades i tel. de contacte.
Per qualsevol consulta no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres via email.
Salutacions,
AFA Ins Maria de Bell.lloc

1. Ana María Santiago

Bon dia,
    A la web “llibrestext” demana el “Número facilitat pel centre” i no sé on trobar aquest número. Em podríeu indicar quin número haig d’informar?
    Gràcies,

1. admin Autor de l'article

Bon dia Ana María,
      És possible que el número que demanen sigui l’ISBN del llibre? Si és així el pots consultar al llistat de llibres.
      Salutacions,