Xerrada del Centre de Dia de Llançà

Aquest curs escolar, els alumnes de 3r d’ESO realitzaran el Servei Comunitari. Aquest nou servei serà una acció educativa orientada a desenvolupar la competència social i ciutadana, en què l’alumne, amb la finalitat de millorar el seu entorn, realitza un servei a la comunitat, alhora que aprèn l’exercici actiu de la ciutadania.

Un dels projectes que els alumnes podran escollir per realitzar les cinc hores de servei actiu serà el projecte “Moments Compartits”. Per aquest motiu, des del centre de dia de Llançà ens han vingut a fer una xerrada donant a conèixer els serveis que ofereixen i totes les tasques que s’hi desenvolupen. A més a més van venir acompanyats de la Quimeta.