Representació dels pastorets

Benvolgudes famílies,

Els passats dijous 16 i divendres 17 de desembre, els alumnes de 1r d’ESO es van convertir en els protagonistes indiscutibles d’una tradició tan nostrada com és la representació teatral d’El primer Nadal dels pastors. Com cada any, s’ha pres, per proximitat, la versió del figuerenc mossèn Rossend Fortunet, representada per primera vegada a Sitges el 1932.

Aquest projecte ja fa molt temps que es duu a terme i inclou no només els alumnes de 1r d’ESO, sinó que també hi col·laboren, amb tasques organitzatives i tècniques, alguns estudiants que la van representar en l’edició anterior.

Aquesta iniciativa està totalment vinculada al sistema educatiu inclusiu, ja que tots i cadascun dels alumnes són imprescindibles per al seu reeiximent.

Amb tot, doncs, es promouen valors fonamentals, com ara la responsabilitat, la cooperació, el respecte o la tolerància, entre molts d’altres.

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible i especialment a les professores Lurdes Gazapo i Judit Xutclà, a @quimagusticanals i a tot l’alumnat!

#insllanca #elspastorets #casadecultura